۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۰۰۳۷۳
حجت الاسلام عزیزی:

ساماندهی گلزار شهدا در خراسان جنوبی متوقف شد | چاپ 20 کتاب از وصایای شهدا

ساماندهی گلزار شهدا در خراسان جنوبی متوقف شد | چاپ 20 کتاب از وصایای شهدا
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرمایشات و دستور مقام معظم رهبری، ساماندهی و یکسان سازی گلزار شهدا در خراسان جنوبی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خداوند متعال برای شهدا فضیلت بسیاری قائل شده است.

وی گفت: متاسفانه برخی مواقع در جامعه افرادی نسبت به شهدا شناخت خوبی ندارند و با برخورد و رفتارهای خود خانواده‌های شهدا و ایثارگران را آزار می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: امروز هر چه داریم از شهدا است و شهدا سبب آرامش و آسایش ما شدند و اگر اظهارنظری نسبت به خانواده شهدا صورت می‌گیرد باید این اظهارنظر عملی و قلبی باشد.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه نظام دینی و اسلامی حاصل خون شهدا است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بوده اما ملت ایران با اقتدار جشن چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

وی ادامه داد: پیروزی‌های ملت ایران بر اساس اعتقادات و دین بوده و مردم با شجاعت در میدان‌های نبرد مقابل دشمنان ایستادگی و مبارزه کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات و دستور مقام معظم رهبری، ساماندهی و یکسان سازی گلزار شهدا در خراسان جنوبی متوقف شد.

حجت الاسلام عزیزی اظهار کرد: همایش بزرگداشت روز شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و خانواده‌های شهدا چهارشنبه 22 اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری طرح سپاس از خانواده‌‎های شهدا و ایثارگران و نهال کاری با نام و یاد شهدا و مسابقه انشاءنویسی با موضوع شهدا در مدارس از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا در استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه 125 نفر پیام آور ایثار در استان وجود دارند، افزود: 20 کتاب از وصایای شهدا با موضوعات مختلف جهاد، امربه معروف و نهی از منکر، استکبارستیزی، انقلاب، اخلاق، نماز و حجاب در استان چاپ شده است.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه 38 جانباز بالای 70 درصد در استان وجود دارد که از این تعداد سه نفر شهید شدند، بیان کرد: در مجموع تعداد 3 هزار و 500 جانباز و 220 آزاده در خراسان جنوبی وجود دارند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات